11 Ocak 2014 Cumartesi

KARARSIZLARA : THE BALM BALM JOVİ PALET NEDEN ALINMALI?

gratis the balm ürünleri

Karşınızda tüm makyaj bloglarında efsaneleşmiş, Gratis indiriminden mutlaka alınması gerekenler listesine girmiş, meşhur The Balm Balm Jovi palet.Kendisi içerik olarak tüm makyaj bloglarında sıkça ve bolca tanıtıldığı, swatchları verildiği için ben sizi tekrar fotoğraflara boğmak, sarı ışıkta böyle duruyor beyaz ışıkta böyle duruyor demek istemiyorum.

Benim değineceğim nokta başlıktan da anlayabileceğiniz üzere benim gibi kararsız arkadaşların karar vermesini sağlayacak ufak bir "Balm Jovi palet neden alınmalı?" listesi.Benim gibi 5 defa Gratis indirimlerinde bu ürünü sürekli eline alıp kasaya gelmeden bırakmış arkadaşlar, buyurunuz bu liste sizin için;

  • Bir kere bütün The Balm ürünleri gibi ambalajı muhteşem, tozuma yapacak ürünler ayrı, rujlar ayrı kapağın altında, ki bu çok çok büyük bir artı. Fiyat/Performans açısından zaten The Balm ürünleri kendini kanıtlamış durumda çoktan.
  • İkincisi renk skalası. Hemen hemen herkesin sevip kullanacağı, her cilt tonuna uyan renkler tek bir palette. Turkuaz, çingene pembesi, fıstık yeşili farlar, pespembe allıklar içeren  paletlere diğer renklerini beğendim diye dünya paralar vermiş birisi olarak bu palet beni oldukça tatmin etti açıkçası. Günümüz trendlerine uygun, kullananı palyaçoya çevirmeyecek bütün renkler tek palette.
  • Ve veee en önemlisi, bu palet tam bir "gün kurtarıcı". Diyelim makyaj yapmadan evden çıktınız, ama önemli bir toplantı çıktı, yanınızda kocaman makyaj çantası taşımaktan da hiç hoşlanmıyorsunuz ( evet o kişi benim) işte burda The Balm Balm Jovi palet yardımınıza koşuyor. Neredeyse ince bir not defteri büyüklüğünde olan bu paleti çantanıza attıysanız hemen makyajı yapılmış gözler, allığı aydınlatıcısı sürülmüş bir yüz ve renklendirilmiş dudaklara sahip oluyorsunuz. Tek yapmanız gereken 4 tane temel makyaj fırçasını da ufak bir çantayla yanınıza almış olmanız. (Ki çok zorda kalırsanız parmaklarınız da bu işlevi o günlük görecektir.)
  • Eğer paleti yakından incelemek isterseniz buradan buyurunuz. Onun dışında hepimizin takip ettiği makyaj bloglarından da bakabilirsiniz.
gratis
Yazının ikinci kısmı Gratis'e teşekkür. Benim gibi kararsız ve renk konusunda takıntılı bir insanın bütün sorularına bıkmadan usanmadan cevap verdiler, "aydınlatıcısı Mary Lou Manizerla aynı mı? allık Frat Boy'dan kaç ton farklı? Ay sizce alsam mı almasam mı?" gibi bunaltıcı sorularıma gayet güler yüzle cevap veren, benim için teker teker farları bileklerinde deneyen Gratis çalışanlarına teşekkür etmek istiyorum. Ben Ankara Tepe Prime şubelerinden alışveriş yaptım ama Gratis'in bütün şube çalışanlarının böyle şeker olduğunu düşünmek istiyorum. Herkese iyi haftasonları!!!!! 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder