18 Ocak 2014 Cumartesi

MANGO OUTLET GANİMETLERİM

mango online alisveris
Bu şık bileklikler artık beniiiim =) Kendileri Mango Outlet alışverişimden. Siyah olanı Mango Outlet'in internet sitesinden online olarak aldım, kemik rengi olanı ise mağazadan. Çok çok severek aldım çok çok severek de kullanıyorum, tek sorun bileklerim ince olunca çıkmaması için kontrol altına almam gerekiyor bazen. Ama her kıyafete giden, bir anda o günki kombinin havasını değiştiren bileklikler.


 Altın rengi detayları da çok şık duruyor. Fiyatı 14.99 TL idi ben aldığımda yalnız tekrar indirime girmiş ve 11.99'a düşmüş, yakınlarınızda Mango Outlet varsa bakabilirsiniz, çünkü ben alırken fazla sayıda vardı. Yalnız dikkat edin bazıları çizik olabiliyor. Ya da isterseniz online olarak satın alabilirsiniz buraya tıklayarak.

4 yorum :

  1. Krem tonlu olani modelin guzelligini ortaya cikarmis, gule gule tak cok şıklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim=) Ben de ikisini de çok severek kullanıyorum =)

      Sil
  2. ayyy çok güzeeeel :)
    alışveriş yapasım var hemde çok indirimde talan edilmiştir eminim herşey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim=) Aslında belli olmuyor, daha az gidilen mangolara bakılabilir belki ya da online alışverişinden de çok memnunum önerebilirim=)

      Sil