5 Şubat 2014 Çarşamba

NİVEA'DAN YILBAŞI HEDİYE PAKETİM

nivea krem dus jeli

Merhabalar,
Biraz gecikmiş bir yazı ama yayınlamadan duramadım. Resimde görmüş olduğunuz paketi Nivea'nın yılbaşında düzenlediği ve mobil yılbaşı oyununu tamamlayan üyeleri arasında yaptığı çekilişten kazandım.
Öncelikle çekiliş olsun olmasın, çok tatlı bir yılbaşı oyunuydu; yılbaşı ağacı süslettiriyordu, kapının önündeki karları temizlettiriyordu, çok şekerdi.  Şahsen bu sene yılbaşı ruhuna bir türlü girememiş olan ben, bu oyun sayesinde biraz olsun yılbaşı ruhunu yakaladım =) Ve ardından güzel bir telefonla çekilişi kazandığım haberi geldi. Paket gelince içini bir açtım ki yok yok resmen. Erkek ürünleri de koymuşlar içine, çok ince bir hareket.

Peki ben bu yazıyı neden yazıyorum?
Çünkü Nivea'nın bu yaklaşımı çok hoşuma gitti. Zaten kemik bir kullanıcı kitlesi olan, diğer markalara oranla pazarda kendini kanıtlamış yılların firması. Ama halen kullanıcıyla arasındaki bağı güçlendirmeye çalışması, böyle küçük oyunlar ve çekilişlerle kullanıcılarına hoş sürprizler yapması gerçekten alkışlanası. Köklü olduğunu düşünerek kullanıcıyla bağını koparmış ve bu yüzden artık "köklü" yerine "demode" gözüken markalara örnek olsun diyorum. Nivea'nın sürprizlerinden haberdar olmak isterseniz sosyal medya hesaplarını takibe alınız =)

4 yorum :

  1. Cidden her turlu urune yer vermisler pakette, ne kadar ince bi hareket. Gule gule kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir paket olmuş, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil