16 Nisan 2015 Perşembe

L'ACTION KİRPİK BAKIM MASKARASI

kirpik bakimi

Merhabalar,
Uzun bir aradan sonra yeniden ufak ufak yazmaya başlıyorum sanırım.

Öncelikle bloga yazmadığım süreç içerisinde sınıfa gelmeyen öğrencisini merak edip evini arayan öğretmen edasıyla beni yoklayan ve "nerelerdesin, napıyorsun, bir problem mi var" diyerek beni tekrar yazmaya teşvik eden, en önemlisi de yoğun geçirdiğim bu süreçte unutulmadığımı hissettiren Bayan Vertigo Nisa' cığıma, Bir Dilim Limon Merve' ciğime ve çok çok sevgili Bayan Bakımlı' ya huzurlarınızda teşekkürü borç bilirim. 
Hatırlanmak insana kendini özel hissettiriyor.

Gelelim esas konuya. Şekilde gördüğünüz uzun ve gür zebra kirpiklerden de anlayacağınız üzere L'action kirpik bakım maskarasını masaya incelemek üzere yatırmış bulunuyorum. Kendileri Gratis'lerde satılıyor malumunuz. Biliyorum ki her %40, %50 indirim döneminde eliniz buna gidiyor, alsam mı almasam mı diye düşünüyorsunuz. Kiminiz amaan yeaaa deyip alıyor, kiminiz ise bunun yerine %50 indirimli bir ruj daha alırım deyip bırakıyor.Ben satın alan taraf oldum bu sefer.

Üründen kısaca bahsetmek gerekirse jel kıvamında, içeriğinde B5 ve E vitamini bulunan ve kirpikleri 3 haftada paketteki  kızcağızın kirpikleri gibi yapacağını iddia eden bir ürün. Aşağıda gördüğünüz üzere içinde kapağa monteli bir fırçası var, pratik bir uygulama sağlıyor.

kirpikleri ne uzatır

Şimdi gelelim benim deneyimlerime. Bir kere 3 hafta boyunca aralıksız kullandım, 1 gün bile aksatmadım diyemeyeceğim. Ama bu alanda az çok deneyimi olan ve ürün içeriklerini okuyunca da az çok ürünün notunu verebilen birisi olarak bir iki kelime etme hakkım var sanırım.

Öncelikle uygulaması çok kolay, yüz yıkama ve krem sürme seanslarının arkasına hemen eklenebilir kolaylıkta. Maskara kullanmayacağınız günler bunu sürerseniz, daha belirgin hafif de kıvrılmış bir görüntü elde edebilirsiniz. Yalnız dikkat, benim gibi uçlara doğru sararan kirpikleriniz varsa uçlarda çapak görünümü oluşabilir, ama elinizle alıverirsiniz dert değil. 

Derseniz ki vaad ettiği gibi:
  • Uzun dönemde kıvrıklık sağlıyor mu? Maalesef hayır. 
  • Uzatıyor mu? Bariz bir uzama yok, ama sanki biraz var gibi, psikolojik de olabilir.
  • Güçlendiriyor mu? Evet güçlendiriyor.
  • Kırılmaları önlüyor mu? İçeriği sayesinde evet.
Peki tüm bunların sonucu bu ürünü alalım mı derseniz? %50 indirimini yakalarsanız alın, hiçbir şey sürmemekten iyidir. Kirpiklerinizi makyajla çok yorduğunuz bir dönemdeyseniz ve maskarasız da çıkmak istemiyorsanız, bunu kullanırsınız, daha iyi olur. Bakım yağı sürüp evden çıkamazsınız ama bununla çıkarsınız sonuçta. Ama kirpikleriniz perişan durumdaysa ve bütün umudunuzu bu ürüne bağladıysanız bırakın mağazada kalsın, çünkü mucizeler yaratmıyor. 

Son olarak incecik kirpikleriniz varsa maskara öncesi kirpikleri kalınlaştırmak için kullanılabilinir. Ama maskara sürmeye geçmeden önce iyice kurumasını bekleyin tamam mı? Pandaya dönmeyin sonra.

Öpüyorum hepinizi,
Neşeli Zebra

18 yorum :

  1. AY canım benim hoşgeldin yeniden :) Özlettin kendini :)

    YanıtlaSil
  2. Yehuu 6 aydan sonra tekrar burdasin, ozlemisim valla yazilarini :)
    Bu urunu hic kullanmadim ama dedigin gibi masakaradan once kirpikleri korumak icin bile kullanilabilir..

    YanıtlaSil
  3. Güzel yazı olmuş :) İzlemeye aldım bana da beklerım
    http://meralgumus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. merhaba, blogunu etkinlikte keşfettim ve bayıldım! bana da beklerim :)
    makyajinkimyasi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Yaaa ben de hep nerelerdesin diye merak ediyordum Nisaya soruyordum hatta:) Bırakma bidha buraları öyle uzun uzun:(

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. fiyatını öğrenebilir miyim canım :) hepinizi benim bloguma da beklerim :) eyelinerguzeli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tam hatırlamıyorum ama indirimsiz fiyatı 18,90 TL idi sanki, ama gratise özel markalarda yapılan %40 indirimlerde indirime giriyor haberiniz olsun ;)

      Sil
  8. Bu tip ürünler düzenli kullanımda gerçekten işe yarıyorlar ancak ben o düzenli kullanma kısmında hiç başarılı değilim :/

    YanıtlaSil