18 Ağustos 2014 Pazartesi

Signal White Now Gold Deneyimim



Merhaba,
FikriMühim tarafından gönderilen Signal White Now Gold paketi ve yorumlarımla karşınızdayım.
Sosyal medya hesaplarında sıkça rastladığınız için kutunun içeriğinden detaylı bahsetmeye gerek yok sanırım, kısaca 1 adet tanıtım kitapçığı, 1 adet diş fırçası, 1 adet orjinal boy diş macunu, 10 adet deneme boy diş macunu ve 10 adet Gratis indirim kuponu (Az da değil %40 !) diyebiliriz.

İndirim kuponlarının hepsi eşe dosta gitti, çok da iyi oldu, herkesin diş macunu alası varmış bu aralar denk geldi =) Numunelerin 3 tanesi de kendime ayırdım seyahatler için, diğer 7 tanesi de denemek üzere iş arkadaşlarına verildi. Kutunun içindeki orijinal boy diş fırçası ve orjinal boy diş macununu ise hemen kullanmaya başladım.



Şimdi gelelim MühimYorumlarıma. Öncelikle tek fırçalamada daha da beyaz dişler sloganını yerine getirdiğini söyleyebilirim. Tabi ki sigaradan ve kahveden sararmış dişlerinizin tek fırçalama süt beyaz olmasını beklemeyin. Ya da doğuştan sarıya dönük dişlerinizin... Böyle bir durumunuz varsa mucize beklemeyin hiçbir üründen, düzenli diş fırçalama, diş ipi kullanımı, ağız bakım suları ve profesyonel yardım almak en iyisi.
Bu ürün de fırçalandıktan sonra ışığı daha iyi yansıtarak bakımlı dişlerinizin daha ışıl ışıl gözükmesini sağlıyor. Diş hekimlerinin kullanıldığı aletlerden ilham alınan metal dolgulu diş fırçası da ulaşılması zor alanlara ulaşarak eksiksiz ağız bakımınızı tamamlıyor. Zaten diş fırçasını elinize aldığınız anda kıvrımlı ve ince yapısından ne demek istediğimi hemen anlayacaksınız.

Ben sevdim açıkçası. Önemli bir iş görüşmesi öncesinde, yemeğe çıkmadan hemen önce, özel bir günde dişleri Signal White Now Gold ile fırçalayıp çıkabilirsiniz. İnsana gerçekten güzel bir özgüven veriyor.
Unutmayın bir insanın en önemli mücevheri bembeyaz dişleridir, yoksa sürdüğünüz rujun da yaptığınız makyajında bir anlamı kalmaz.

Sevgiler,
Neşeli Zebra

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder